Ons programma in uw huisstijl

Voor een beperkt aantal partners stellen we ons nieuwsbriefprogramma white label ter beschikking.


White label bij Laposta in dertien punten

1. Nieuwsbriefprogramma helemaal in je eigen huisstijl

Met white label passen we ons programma helemaal aan aan jouw huisstijl. In het programma komen je logo en huiskleuren te staan. Laposta wordt daarmee echt jouw nieuwsbriefprogramma. Elke verwijzing naar Laposta is verwijderd, niet alleen in het programma zelf, maar ook in de toelichting van elke pagina.

2. Aanpassing hostname en domeinnaam

Met white label wordt de domeinnaam 'email-provider.nl'. De hostname bepaal je zelf. Ook in de url zijn er dus geen verwijzingen meer naar Laposta.

3. Standaardmails met jouw naam en e-mailadres

Standaardmails vanuit het programma worden met jouw naam en mailadres verzonden. Voorbeeld van zo'n standaardmail is de automatisch verstuurde bevestigingsmail bij het aanvragen van een nieuw afzendadres.

4. Ruimte voor eigen nieuws en mededelingen

Met white label is er op de startpagina van het programma ruimte voor eigen nieuws en mededelingen.

5. Voorvullen van accounts

Heb je bepaalde sjablonen, afbeeldingen of segmenten die je in elk account terug wilt zien? Wij kunnen ons systeem zo instellen dat dat automatisch gebeurt.

6. Verbergen van onderdelen

Zijn er onderdelen van ons programma die je liever niet aan je klanten beschikbaar stelt? Op jouw verzoek verbergen we die.

7. Eigen inlogmogelijkheid

Voor het inloggen van white label-klanten zijn er twee opties:

a. Via ons generieke loginscherm: https://login.email-provider.nl. Nadeel van deze optie is, dat voor jou geen eigen branding aan deze pagina verbonden is.

b. Via jouw eigen website. In dat geval moeten de logins met behulp van onze
api worden gevalideerd. (Zie: https://api.laposta.nl/doc/#login). We hebben een voorbeeld voor je beschikbaar en kunnen je helpen met de implementatie.

8. Zelf accounts aanmaken

Als white label-partner kun je via je partnerpagina (en desgewenst ook via onze API) zelf accounts aanmaken.

9. Overzicht van accounts

Op je partnerpagina is er een overzicht van alle accounts die je hebt aangevraagd (incl. wel/niet white label, login, kosten en duur van het account c.q. abonnement, aantal verstuurde e-mails etc).

10. Eénmalige kosten voor omzetting

Voor het aanpassen van ons programma aan jouw huisstijl (de punten 1 t/m 4)
vragen we een bescheiden éénmalig bedrag.

11. Korting op gangbare tarieven

Je klanten die gebruik willen maken van het nieuwsbriefprogramma kiezen voor
een jaarabonnement.

Als white label-partner krijg je een vaste (jaarlijks terugkerende) korting op onze tarieven.

12. Contact en facturatie via jouw bedrijf

Het contact en de facturatie lopen vanzelfsprekend via jouw bedrijf.

Verder ben je vrij in het bepalen van je eigen tarieven voor je klanten. Voor je klanten brengen wij bij jouw bedrijf onze standaard-abonnementstarieven in rekening (minus de vaste korting).

13. Per klant keuze voor white label of niet

Voor alle duidelijkheid: je kunt per klant aangeven of zijn account in jouw huisstijl moet zijn óf in die van Laposta.


Bij een white label-account gaat het altijd om een betaald account, waarvoor wij de factuur aan jouw bedrijf toesturen.

Laposta-accounts kun je blijven gebruiken voor klanten die - om wat voor reden dan ook - geen geld over hebben voor het gebruik van een nieuwsbriefprogramma. Deze gratis accounts zijn in onze huisstijl; onderaan elke nieuwsbrief staat dan een verwijzing naar Laposta.

Voor meer informatie over white label kun je contact met ons opnemen.