Je kunt Laposta gebruiken voor allerlei soorten nieuwsbrieven en e-mails. Het is aan jou om met alle mogelijkheden van ons nieuwsbriefprogramma en jouw content daarvan de best mogelijke versie te maken. Gebruik voor een steuntje in de rug daarbij vooral onze tips & trucs.

Zo kun je AVG-proof je nieuwsbrieven versturen
AVG-proof werken is niet alleen verplicht, het toont ook professionaliteit en betrouwbaarheid. Vermijd daarom deze veelgemaakte fouten en voorkom zo juridische problemen, terwijl vertrouwen opbouwt bij jouw relaties. En: in Laposta is dat reuze eenvoudig!

Hoe kun je het aanmeldproces voor relaties optimaliseren?
Een aanmelding voor je nieuwsbrief is vaak het eerste contactmoment met je nieuwe relatie. Hoe maak je een aanmeldformulier dat aantrekkelijk is, goed werkt en zorgt voor een goede 'start van jullie nieuwe relatie'? In dit artikel geven we praktische tips.

Zo maak je de inhoud van je nieuwsbrief toegankelijker voor iedereen
Een goed leesbare nieuwsbrief is niet vanzelfsprekend voor iedereen. Sommige lezers hebben moeite met lange zinnen, ingewikkelde woorden of onduidelijke links. Als je wilt dat jouw boodschap ook aankomt bij mensen met een beperking of lage(re) taalvaardigheid, dan helpt het om je tekst zorgvuldig op te bouwen en te formuleren.
Met deze checklist maak je de inhoud van je nieuwsbrief niet alleen vriendelijker en duidelijker, maar ook toegankelijk voor een veel bredere groep lezers. En eerlijk is eerlijk: daar wordt je communicatie altijd beter van.

Hoe voorkom ik dat mijn nieuwsbrief als spam wordt beschouwd?
Met Laposta beschik je over een uitstekend verzendmedium. Op het juridische en technische vlak doen wij het maximale om je nieuwsbrief keurig in de mailbox van je relaties af te leveren. Helaas heb je daarmee geen garantie dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Lees wat je zelf wel (en vooral ook niet) moet doen om te voorkomen dat jouw nieuwsbrief als spam wordt beschouwd.

Wat zijn goede onderwerpen voor mijn nieuwsbrief?
Het samenstellen van een nieuwsbrief kan een pittige klus zijn. Nadat je hebt bedacht dat het een heel goed idee is om een nieuwsbrief te versturen, moet je alleen nog even bepalen waarover die moet gaan. Waar schrijf je over en wat vonden jouw relaties interessant? We helpen je met deze tips om je drempelvrees voor je eerste (of juist zoveelste?) nieuwsbrief te overwinnen.Pagination
- Page 1
- Next page