Heb je na het lezen van onze documentatie nog een vraag over ons programma? Stuur ons gerust een e-mail, onze helpdesk zit klaar om je verder te helpen.
Mail je vraag naar helpdesk@laposta.nl. Vermeld daarbij jouw accountnummer (je ziet dit nummer aan de linkerkant van je scherm als je bent ingelogd, of rechtsbovenin als je Laposta op jouw mobiele telefoon gebruikt).
Extra service bij een betaald account
Heb je een abonnement of in dit jaar meer dan 10.000 credits gekocht? Dan mag je ook gebruik maken van onze telefonische support. Onze helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur via 0575 - 57 32 16. Houd je accountnummer bij de hand.
Tip: als je gebruik maakt van de voicemailfunctie, dan ontvang je via e-mail instructies om direct verder te kunnen werken en/of wordt je door ons teruggebeld.
Uiteraard kun je ook direct mailen: helpdesk@laposta.nl.
Overige contactgegevens
Onze e-mailadressen
Vragen over het gebruik van Laposta kun je stellen je aan:
helpdesk@laposta.nl
Vragen over abonnementen of mailcredits kun je stellen aan:
verkoop@laposta.nl
Informatie over het partnerschap kun je stellen aan:
partners@laposta.nl
Vragen over facturen kun je stellen aan:
debiteuren@laposta.nl
Vragen over privacy, beveiliging of de verwerking van persoonsgegevens kun je stellen aan:
compliance@laposta.nl
Bezoekadres
Laposta B.V.
Berkelkade 14-B
7201 JE ZUTPHEN
Meer gegevens
Btw nummer: NL859101010B01
Kamer van Koophandel: 72409681
Rekeningnummer: NL18 INGB 0008 7462 83
BIC/SWIFT: INGBNL2A
Spam ontvangen?
Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat onze gebruikers ongevraagde e-mails versturen. Helaas komt het een enkele keer voor dat een klant zich niet aan de regels houdt.
Heb je via ons systeem spam ontvangen? Stuur je e-mail dan door naar: abuse@laposta.nl
Wij bekijken dan wat er aan de hand is, en zullen in het geval van spammen onze klant duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is. Bij een opzettelijke overtreding zal het account worden afgesloten.