Wil jij graag naar een deel van jouw lijst een specifieke boodschap communiceren in jouw nieuwsbrief? Of bijvoorbeeld alleen de relaties waarvan je zeker weet dat ze jouw laatste nieuwsbrief niet hebben geopend een herinnering van jouw laatste editie versturen? Dat is met Laposta geen probleem. Je hebt uitgebreide mogelijkheden om te segmenteren, waardoor je doel- of verzendgroepen kunt verfijnen en filteren.

Je kunt zoveel segmenten in een lijst aanmaken als je wilt. Daarbij kun je segmenteren op basis van kenmerken van een relatie en op basis van gedrag van een relatie. Je kunt die elementen ook met elkaar combineren. 

En maak het zo persoonlijk als jij maar wilt: begroet je ontvanger bij voornaam in je onderwerp, previewtekst of aanhef  en voeg gepersonaliseerde teksten toe, om bijvoorbeeld een persoonlijk programma te communiceren in je nieuwsbrief. Dat kan eenvoudig in Laposta dankzij het onbeperkt aantal velden waarmee je het profiel van jouw relaties kunt verrijken en dit kunt plaatsen in je nieuwsbrief. 

Daarnaast kun je met conditionele inhoud specifieke informatie tonen voor wie dat écht relevant is.

Functie

Maak het persoonlijk

Met Laposta kun je jouw relaties eenvoudig persoonlijk en gericht aanspreken dankzij de uitgebreide mogelijkheden om te personaliseren. Een gepersonaliseerde benadering vergroot de betrokkenheid, versterkt de band met je lezers en verhoogt de effectiviteit van je boodschap.

Maak het persoonlijk
Functie

Maak onderscheid

Met Laposta kun je specifieke groepen ontvangers een nieuwsbrief versturen dankzij de uitgebreide mogelijkheden om te segmenteren. Je kunt een onbeperkt aantal segmenten maken, op basis van relatiegegevens, van campagneresultaten of een combinatie daarvan.

Segmenteren
Functie

Conditionele inhoud

Met conditionele inhoud, ook wel variabele content of dynamische content genoemd, bepaal je per inhoudsblok aan welke relaties met specifieke kenmerken dit mag worden getoond.

Conditionele inhoud