Als je slechts sporadisch een nieuwsbrief verstuurt, ben je misschien goedkoper uit met de aanschaf van mailcredits dan met een abonnement. Je bepaalt je eigen tegoed en betaalt per nieuwsbrief. Er wordt geen reclame van Laposta onderaan je nieuwsbrief getoond en je mag de tekst onderaan jouw nieuwsbrief omtrent afmelden en/of het wijzigen van gegevens zelf aanpassen. 

  • Mailcredits kun je aanschaffen op het moment dat je een nieuwsbrief wilt versturen. 
  • Met mailcredits betaal je per verzonden nieuwsbrief per relatie, er zijn geen overige kosten.
  • De mailcredits die je na verzending overhoudt, blijven onbeperkt geldig.
  • Heb je meer dan 10.000 mailcredits in je account? Dan mag je ook gebruik maken van onze telefonische helpdesk.
Rhombus placeholder

Zo werken mailcredits

Eén mailcredit staat voor één nieuwsbrief aan één relatie. Een voorbeeld: voor één nieuwsbrief aan 3500 relaties heb je 3500 mailcredits nodig. Verstuur je vier nieuwsbrieven aan 3500 relaties dan kost dit je 4 x 3500 = 14.000 mailcredits.

Het is niet mogelijk om mailcredits te combineren met een gratis account. Als je mailcredits koopt dan vervalt de gratis staffel van 2000 relaties.

 

Kosten van mailcredits:

Aantal Tarief
100 € 7.00
250 € 16.00
500 € 30.00
1000 € 50.00
2000 € 70.00
5000 € 110.00
10000 € 160.00
25000 € 375.00
50000 € 700.00
100000 € 1340.00
150000 € 1960.00
200000 € 2560.00
250000 € 3140.00
500000 € 5790.00
750000 € 8230.00
1000000 € 10440.00

Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw.

Zo schaf je mailcredits aan

Je kunt jouw gratis account zelf omzetten in een betaald account door mailcredits aan te schaffen. Daarvoor ga je in jouw account naar de pagina Abonnement en klik je op de knop om mailcredits aan te schaffen. Je vinkt de gewenste hoeveelheid aan, klikt op de bevestigingsknop en dan kun je deze mailcredits direct gebruiken. Je betaalt achteraf op rekening via de factuur die je via e-mail ontvangt.

Al enkele jaren een betalende versie. Is beslist z'n geld waard!
Directe concrete reacties bij vragen, oplossingsgericht en fijne service. Het systeem werkt goed en doet wat het belooft.
Zonet nog nieuwe praktische opties ontdekt, gewoon door even een 'hulpvraag' te mailen!
Heerlijk in deze tijden om nog 'n bedrijf te vinden dat zo'n goede service geeft! Krijgt gerust 10 sterren...
Geert Wels, Genk