
Nieuw: check van links in je nieuwsbrief
Zeker weten dat alle links in jouw nieuwsbrief leiden naar een bestaande website? Dat kan nu dankzij onze nieuwe linkchecker, die automatisch jouw campagne scant op 'kapotte links' in de laatste controle van je nieuwsbrief.

Zo kun je AVG-proof je nieuwsbrieven versturen
AVG-proof werken is niet alleen verplicht, het toont ook professionaliteit en betrouwbaarheid. Vermijd daarom deze veelgemaakte fouten en voorkom zo juridische problemen, terwijl vertrouwen opbouwt bij jouw relaties. En: in Laposta is dat reuze eenvoudig!

Hoe kun je het aanmeldproces voor relaties optimaliseren?
Een aanmelding voor je nieuwsbrief is vaak het eerste contactmoment met je nieuwe relatie. Hoe maak je een aanmeldformulier dat aantrekkelijk is, goed werkt en zorgt voor een goede 'start van jullie nieuwe relatie'? In dit artikel geven we praktische tips.

Het belang van authenticatie
De beste en krachtigste manier om aan ontvangers te laten weten dat jij écht de afzender bent van je nieuwsbrief, en je nieuwsbrief daadwerkelijk te laten bezorgen in de inbox van je relaties, is om jouw domein te authenticeren.

Zo maak je de inhoud van je nieuwsbrief toegankelijker voor iedereen
Een goed leesbare nieuwsbrief is niet vanzelfsprekend voor iedereen. Sommige lezers hebben moeite met lange zinnen, ingewikkelde woorden of onduidelijke links. Als je wilt dat jouw boodschap ook aankomt bij mensen met een beperking of lage(re) taalvaardigheid, dan helpt het om je tekst zorgvuldig op te bouwen en te formuleren.
Met deze checklist maak je de inhoud van je nieuwsbrief niet alleen vriendelijker en duidelijker, maar ook toegankelijk voor een veel bredere groep lezers. En eerlijk is eerlijk: daar wordt je communicatie altijd beter van.
Paginering
- Pagina 1
- Volgende pagina