Zoveel sjablonen als je wilt

Als je met de drag & drop-editor werkt, dan kun je daarvan zoveel sjablonen maken en bewaren als jij wilt. Iedere nieuwsbrief die je hebt gemaakt kun je bovendien opslaan als sjabloon. Probeer ook gerust de meerdere sjablonen uit die voor je klaarstaan in Laposta. 

Handig als je bijvoorbeeld een speciale campagne voor de kerst of zomervakantie wil gebruiken, met een andere indeling en/of vormgeving dan jouw normale campagnes. Of als je voor uitnodigingen voor evenementen of bijeenkomsten liever kiest voor een ander template. 

Organisaties die graag meerdere 'soorten' campagnes willen verzenden kunnen hiervoor dus ook meerdere sjablonen in hun account plaatsen en gebruiken. Zo kun je voor je campagnes over project A net even een andere achtergrondkleur of header gebruiken dan in je campagnes over project B. En kun je als communicatiebureau namens meerdere klanten met meerdere, verschillende sjablonen werken. 

Een sjabloon in jouw huisstijl

Als je graag met de drag & drop-editor werkt en het sjabloon niet helemaal krijgt ingesteld zoals je zou willen, of geen zin of tijd hebt om je daarin in te verdiepen, dan kun je door ons een sjabloon op maat laten ontwikkelen van het type Charlie. Dit sjabloon kun je altijd zelf nog aanpassen in de editor en natuurlijk campagne na campagne vullen met je eigen inhoud.

Wie écht wil voldoen aan de wettelijke eisen rond digitale toegankelijkheid, kiest liever voor een sjabloon van het type Joe. Als je zelf kunt programmeren, dan kun je een dergelijk sjabloon zelf ontwikkelen, programmeren en importeren. Je kunt ook door onze vormgevers zo'n type Joe laten ontwikkelen, waarbij je de beschikking krijgt over een andere editor en je nieuwsbrief ook kan vullen met een automatische feed.