Contact

Hoe kunnen we helpen?

Bij een gratis account

Op onze website vind je een handig overzicht van ons programma. We hebben ook uitgebreide documentatie beschikbaar.

Heb je toch nog vragen? Stel deze dan per mail: o.v.v. je accountnummer*.

Het is voor ons helaas niet haalbaar om telefonische hulp te bieden aan klanten die ons programma gratis gebruiken.

Bij een betaald account

Heb je een abonnement of meer dan 10.000 credits gekocht? Dan kun je je vragen ook telefonisch stellen: 0575 - 57 32 16. Houd je accountnummer* bij de hand.

In verband met de Coronacrisis werken we allemaal vanuit huis. Het kan zijn dat we daardoor minder vaak in staat zijn de telefoon aan te nemen. Spreek in dat geval vooral in of mail ons, we bellen dan terug.

Je kunt ons uiteraard ook mailen:

* Na het inloggen vind je het accountnummer rechtsboven in je scherm.




Onze e-mailadressen

Vragen over het gebruik van Laposta

Mail naar

Vragen over abonnementen of mailcredits

Mail naar

Informatie over het partnerschap

Mail naar

Vragen over facturen

Mail naar

Informatie over privacy of de verwerking van persoonsgegevens

Mail naar

Bezoekadres

Laposta B.V.
Waterstraat 5
7201 HM ZUTPHEN

Spam ontvangen?

Wij doen onze uiterste best om te voorkomen dat onze gebruikers ongevraagde e-mails versturen. Helaas komt het een enkele keer voor dat een klant zich niet aan de regels houdt.

Heb je via ons systeem spam ontvangen? Stuur je e-mail dan door naar:

Wij bekijken dan wat er aan de hand is, en zullen in het geval van spammen onze klant duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is. Bij een opzettelijke overtreding zal het account worden afgesloten.