Overzichtsaccount

Als je meerdere soorten nieuwsbrieven en lijsten hebt en je de toegang tot die relaties en campagnes wil scheiden, of behoefte hebt aan meer overzicht in je accounts, dan kun je een (gratis) overzichtsaccount (laten) toevoegen. 

Dit kun je zien als een paraplu boven meerdere accounts. Hierin staan alle accounts van jouw organisatie bij elkaar en heb je onder meer centraal het gebruikersbeheer van al die accounts. Je hebt vanuit die centrale omgeving direct toegang tot al je accounts, waarin elk onderdeel een eigen omgeving heeft met eigen gebruikers/logins, eigen relaties en eigen campagnes. 

In een overzichtsaccount krijg je: 

  • een overzicht van de aanwezige accounts met hun kenmerken (gebruik, kosten, etc);
  • direct toegang tot de verschillende accounts om deze te beheren, bijvoorbeeld om gebruikers aan te maken;
  • de mogelijkheid om tweestapsverificatie verplicht maken voor accounts;
  • toegang om zelf nieuwe accounts aan te maken, waarin alvast sjablonen en andere voorinstellingen (zie onderstaande toelichting) kunnen worden klaargezet;
  • de mogelijkheid om de facturatie (indien gewenst) per account in te stellen.

Extra voorinstellingen voor ieder nieuw account

Als je dat wil, dan kun je een aantal voorinstellingen door ons laten activeren in jouw overzichtsaccount. Steeds als jij vanuit jouw overzichtsaccount een nieuw account aanmaakt, staan deze instellingen alvast goed in dat nieuwe account en kunnen de betreffende collega's direct in dat nieuwe account aan de slag. Je hebt daarbij de volgende opties:

  • Sjabloon voorinvullen: als je binnen jullie organisatie werkt met een sjabloon op maat, dan kun je dat sjabloon automatisch en direct laten plaatsen in een account dat jij nieuw aanmaakt.
  • Afzendadres voorinvullen: je kunt een of meerdere afzendadressen direct in een nieuw account plaatsen, bijvoorbeeld om de authenticatie direct te kunnen activeren of te verzenden vanaf een speciaal subaccount.
  • Privacy mogelijkheden tracking vooraf invullen: als je de resultaten van alle campagnes in jouw organisatie niet volledig wil traceren, dan kun je er direct voor zorgen dat de optie voor tracking die daarvoor in jullie organisatie wenselijk is wordt geactiveerd.   
  • SSO voor alle accounts activeren: maak je gebruik van Single Sign-on, dan kun je dit direct bij het aanmaken van een nieuw account laten activeren.
  • Alle drag & drop-sjablonen bij het maken van een campagne verbergen: wil je dat jouw collega's in hun account bij het maken van hun campagne alléén jullie sjabloon op maat (van het type Joe) kunnen selecteren? Dan kun je in alle accounts afdwingen dat geen enkel drag & drop-sjabloon wordt getoond en/of kan worden geselecteerd. 
  • Alle kant-en-klare drag & drop-sjablonen bij maken van een campagne verbergen: als je wil dat jouw collega's bij het maken van hun campagne alleen kunnen kiezen voor een sjabloon dat op maat is gemaakt voor jullie organisatie in de drag & drop-editor, maar dat geen standaard sjabloon mag worden geselecteerd, dan kunnen we die optie voorinstellen als je een nieuw account aanmaakt.  

Het overzichtsaccount is gratis en is beschikbaar als je meerdere betaalde accounts hebt; je betaalt alleen voor de (betaalde) accounts die hierin worden geplaatst.